PROCEDURA RETURNĂRII PRODUSELOR

În această secțiune vă punem la dispozitie detalii despre modalitatea și condițiile de returnare a produselor achiziționate din Mapa Navigatorului, în vederea garanției sau a restituirii definitive.

Politica returnării produselor achiziționate din Magazinul de pălării se aliniaza prevederilor Ordonanței de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative și Legii nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

NOTĂ! Produsele personalizate la cererea clientului sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.

Informatii privind dreptul de retragere

Cand aveti dreptul sa returnati un produs comandat (retragere din contract)?

Daca un produs comandat de dumneavoastră care există pe stocul nostru în momentul comandării se dovedește a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site sau în oferta inaintată în urma unui dialog prealabil, puteți solicita returnarea acestui produs (retragerea din contractul încheiat la distanță, conform art. 9 alin. 1 din OUG nr. 34 / 2014), fară a fi nevoit să justificați această decizie, în maximum 14 zile calendaristice de la data la care intrați în posesia fizică a produselor (data primirii coletului, atestată prin documentele puse la dispoziție de firma de curierat).

Formalitati necesare

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de returnare a produsului (retragere din contract), utilizand formularul de retragere pus la dispoziția dumneavoastră sau orice alta declaratie neechivocă, scrisă, în care vă exprimați decizia de returnare a produsului sau produselor comandate. Vă rugăm să ne transmiteți formularul de ratragere sau declarația scrisă pe e-mail: mnavigatorului@gmail.com sau să îl includeți, completat, în coletul de retur. În termen de 14 zile calendaristice ar trebui să și expediați produsul(-ele) la retur. Trimiterea formularului de retur fără a returna efectiv produsele nu înseamnă că procedura s-a efectuat complet și ne rezervăm dreptul de a nu primi produse retur cu întarziere mai mare de 14 zile de la livrarea lor.

Cum returnati produsul(-ele)?

Coletul cu produsele returnate va fi trimis de către client la adresa: Mapa Navigatorulu SRL, Constanța 900330, Jud. Constanța, Str. Aurel Vlaicu, nr. 186B, telefon contact: 0765952122. Puteți trimite coletul prin orice curier doriți. Vă rugăm să nu trimiteți colete retur cu Poșta Română. Nu avem posibilitatea de a ne prezenta la ghișeele poștale pentru ridicarea acestora. Returile se primesc exclusiv prin curier.

Restituirea sumelor achitate

Vom efectua restituirea tuturor sumelor pe care le-am primit drept plată din partea dumneavoastră, mai puțin costurile cu livrarea produsului(-elor), în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ne informați despre decizia dumneavoastră de a returna produsul(-ele) comandat(-e) și primim produsul(-ele) retur. Returnarea contravalorii produsului(-elor) este efectuată doar prin virament bancar, in contul specificat de dumneavoastra pe formularul de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor. Comisioanele bancare sau de altă natură, ocazionate de rambursarea sumelor către dumneavoastră vor cadea în sarcina noastră. Restituirea sumelor se va efectua cu respectarea termenelor de mai sus, dar nu mai devreme de receptionarea produsului(-elor) care a(-u) facut obiectul vânzării și, respectiv, a cererii de retragere (returnare).

Nu ne trimiteți colete „cu plată la livare” – nu avem posibilități tehnice de a primi un astfel de colet și ne vedem nevoiți să refuzăm primirea acestuia.

Costuri care nu se rambursează:

  • costurile suplimentare, în cazul în care alegeți, în mod explicit, un alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de noi;
  • costurile directe legate de returnarea produsului(-elor), inclusiv, dacă este cazul, taxa de ramburs prin curier (cheltuielile cu returul produselor revine în sarcina dumneavoastră).
  • sumele aferente cazului în care valoarea produsului(-elor) este diminuată ca rezultat al manipularii acestuia / acestora. În acest caz vom aplica un comision de readucere la conformitate sau putem refuza cererea de retur. Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, putem solicita valoarea pentru readucerea în stadiul inițial. Acest decizie va fi comunicată în baza unei constatări estetice și tehnice a produsului returnat.

Mapa Navigatorului va face tot posibilul să rezolve pe cale amiabilă orice problemă care ar putea apărea pe parcursul derulării colaborării cu dumneavoastră.

Cum returnati produsul(-ele) ca urmare a nepotrivirii marimii?

Coletul cu produsele returnate va fi trimis printr-un curier agreat de catre client la adresa: Mapa Navigatorulu SRL, Constanța 900330, Jud. Constanța, Str. Aurel Vlaicu, nr. 186B, telefon contact: 0765952122.

Formular de retur

    Modul de plasare a comenzii* OnlineTelefonic

    Meniu